Saturday 27 October 2012

BLOG SALE

*The blog sale is opened only to romanian readers.

Am de vanzare niste produse Illamasqua pe care le-am primit si le-am incercat doar 
sau nu le-am folosit deloc. De asemenea am niste gene false Ardell, noi, si inca cateva
lacuri de unghii incercate o data. Veti gasi mai multe detalii sub fiecare imagine.
Trimit produsele prin posta romana, taxele de expediere fiind 8 lei. Daca
sunteti interesate de vreun produs, astept sa ma contactati  la
konadaddict [at] yahoo [dot] com sau sa lasati un comentariu la aceasta postare.
Sealing gel - o picatura din acest gel transforma fardul pudra intr-o "crema" rezistenta la apa
Pretul meu: 35 lei 
Starea: nefolosit

VANDUT - Powder Eye Shadow, nuantele Obsidian si Can Can 

VANDUT- Pure Pigment, nuanta Beguile


VANDUT - Nail Varnish, nuanta Hemlock

Gene false Ardell Fashion 
Pretul meu: 18 lei fiecare
Starea: nefolosite

Lac de unghii Glitter Gal, nuantele Neon -Skater Girl Green si DuoChrome Wrapped Teal
Pretul meu: 25 lei fiecare
Starea: incercate o data

VANDUT - Lac de unghii Deborah Lippmann, nuantaToday was a fairytale

Lac de unghii Orly, nuanta Crush on you
Pretul meu: 25 lei
Starea: incercat o data

8 comments:

ladybug said...

Buna!Pure Pigment, nuanta Beguile~ te rog~ iti trimit pe mail datele:)Multumesc!:*

Maria said...

E al tau - astept mailul!

claudia said...

Vreau eu fardurile si oja Illamasqua. Iti trimit mail :)? Tx.

Maria said...

@Claudia: Sunt ale tale.

Ela's Dreams said...

eu vreau oja Deborah Lipman :)

Maria said...

@Ela's Dreams: Astept mailul :)

Ela's Dreams said...

l-am trimis sper sa fie ok :)

Shannara said...

good luck with your sale :)

Post a Comment

Don't hesitate to write me your thoughts. I love reading your comments!

Free counters!